İHALE DETAY
YOL BAKIM VE ONARIM ŞEFLİĞİMİZCE KULLANILMAK ÜZERE ÇEŞİTLİ İNŞAAT MALZEMELERİ ALIM İŞİ
YOL BAKIM VE ONARIM ŞEFLİĞİMİZCE KULLANILMAK ÜZERE ÇEŞİTLİ İNŞAAT MALZEMELERİ ALIM İŞİ
2015 YILI YOL BAKIM VE ONARIM ŞEFLİĞİMİZCE KULLANILMAK ÜZERE ÇEŞİTLİ İNŞAAT MALZEMELERİ ALIM İŞİ
ATAŞEHİR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
2015 Yılı Yol Bakım ve Onarım Şefliğimizce Kullanılmak Üzere Çeşitli İnşaat Malzemeleri Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2015/49521 |
1-İdarenin |
||
a) Adresi |
: |
BARBAROS MAH. ŞEBBOY SOK. NO:4A 34746 ATAŞEHİR/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
2165705000 - 2166870775 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
|
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
20 kalem çeşitli inşaat malzemeleri alım işi |
b) Teslim yeri |
: |
Ataşehir Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Yol Bakım ve Onarım Şefliği |
c) Teslim tarihi |
: |
Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 3 gün içerisinde işe başlanacak olup; işe başlama tarihinden itibaren 150 takvim günü günü içerisinde yüklenici peyderpey teslimi gerçekleştirecektir. İdarenin yazılı veya fax ile tebliğinden itibaren 3 gün içinde sevkiyat yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
Ataşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Bürosu Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/ İSTANBUL |
b) Tarihi ve saati |
: |
14.05.2015 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Kum kaba parke taşı için ve kum ince sıva için, iş kalemleri ile ilgili numuneler, teklif zarfı ekinde, ihale esnasında sunulacaktır. Alaturka tuvalet taşı alttan çıkış rezervuar iç takım dahil ve alafranga tuvalet taşı alttan çıkış rezervuar iç takım dahil, iş kalemleri için teslim edilecek modellerin işaretlenmiş olduğu katalogları, ihale esnasında teslim edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ataşehir Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Barbaros Mahallesi Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ataşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Bürosu Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4A 34746 Ataşehir/ İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.