İHALE DETAY
SERVİSLİ YİYECEK İÇECEK BÜFESİ İŞİ
SERVİSLİ YİYECEK İÇECEK BÜFESİ İŞİ
ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN
MÜDÜRLÜK/BİRİM : Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
İLGİLİ ADRE : Barbaros Mahallesi Şebboy Sokak No: 4/A
İLGİLİ TELEFON : (216) 570 50 00/1442
İHALENİN YAPILACAĞI YER : Ataşehir Belediye Başkanlığı Encümen Salonu
İHALE TÜRÜ : KİRALAMA
İHALE USULÜ :2886 sayılı Kanunun 45. Maddesi gereğince açık teklif
HİZMETİN YAPILACAĞI YER : Küçükbakkalköy Mahallesi Şerif Ali Yolu Caddesi ile çiçek
kent 4. Sokak arasında kalan Nazım Hikmet Parkı içi 60m2
Servisli Yiyecek İçecek büfesi
HİZMETİN NİTELİĞİ :Servisli Yiyecek içecek büfesi
İHALE KAYIT NO : 2015/176
İLAN METNİ
1- İHALE BİLGİLERİ |
a) İl/İlçe |
İSTANBUL/ ATAŞEHİR |
b) Mahallesi |
Küçükbakkalköy |
c) Cinsi |
Servisli Yiyecek İçecek büfesi |
2-Aylık Muhammen Kira Bedeli |
3.270,00.TL + KDV (Üçbinikiyüzyetmiş + KDV) |
3- Süresi |
3 YIL |
4- Geçici Teminat |
1.177,20.TL |
5- Dosya(Şartname Bedeli) |
250,00.TL |
6- İhale Tarihi ve Saati |
31/03/2015 Saat-11,00 |
İhaleye Katılmak İsteyenlerden İstenen Belgeler
Gerçek Kişiler
1)Nüfus Cüzdanı Sureti
2)Kanuni İkametgâh Belgesi
3)Geçici Teminat makbuzu
4)İhale dosyası alındı makbuzu
5)Vergi Dairesinden ve SGK ve Belediyeden borcu olmadığına dair belge
6)Vekâleten temsil edilmesi halinde noter tasdikli vekâletname ve imza sirküleri.
Tüzel Kişilerden
1)Şirket yetkilisi olduğuna dair yetki belgesi ve Noter tasdikli imza sirküleri
2)Ticaret veya Sanayi Odasından son 3 ay içinde alınmış Ticaret sicil kaydı ve faaliyet belgesi
3)Geçici Teminat makbuzu
4)İhale dosyası alındı makbuzu
5)Vergi Dairesinden ve SGK ve Belediyeden borcu olmadığına dair belge
6)Vekâleten temsil edilmesi halinde noter tasdikli vekâletname ve imza sirküleri
İstenilen tüm Belgeler güncel ve asıl veya tasdikli olmalıdır. İhaleye ait dosyayı İhale gününden bir gün öncesine kadar yukarıda belirtilen bedel karşılığı Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden temin edilebilir.
İsteklilerden istenen evrakları tamamlayıp, ihale saatinde Belediye Encümeninde hazır bulunmaları gerekmektedir.