İHALE DETAY

ISDN/IP UYUMLU TAM SAYISAL OTOMATİK TELEFON SANTRALİ İLE TELEFON CİHAZLARININ MONTAJ VE KURULUMU SATIN ALIMI İŞİ

ISDN/IP UYUMLU TAM SAYISAL OTOMATİK TELEFON SANTRALİ İLE TELEFON CİHAZLARININ MONTAJ VE KURULUMU SATIN ALIMI İŞİ

Formun Üstü
ISDN/IP UYUMLU TAM SAYISAL OTOMATİK TELEFON SANTRALİ İLE TELEFON CİHAZLARININ MONTAJ VE KURULUMU SATIN ALINACAKTIR
ATAŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
ISDN/IP Uyumlu Tam Sayısal Otomatik Telefon Santrali İle Telefon Cihazlarının Montaj ve Kurulumu Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası
:
2012/119798
 
1-İdarenin
a) Adresi
:
Küçükbakkalköy M. Kayışdağı Cd.No143/A İçerenköy ATAŞEHİR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası
:
2165705000 - 2165777713
c) Elektronik Posta Adresi
:
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa)
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı
:
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:
Ataşehir Belediyesi Yeni Hizmet Binası - Barboros Mah. Şebboy Sok. Batı Ataşehir/İstanbul
c) Teslim tarihleri
:
Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 31 gün içerisinde mal teslimatı tamamlanacaktır. (01/10/2012-31/10/2012 Tarihleri arasında )
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer
:
Küçükbakkalköy Mah. Kayışdağı Cad. No.143 Ataşehir/İstanbul
b) Tarihi ve saati
:
27.09.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
 
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir;
a) Aday veya istekli adına düzenlenen sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,
d) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İsteklinin imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden en az birini tam olarak sunarak tevsik etmek zorundadır.
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Yuklenici Firma ; muayene ve kabul işlemlerinin tamamlandığı tarihten itibaren imalat ve montaj hatalarına karşı 3 yıl garanti verecektir. Bu süre içerisinde meydana gelebilecek arıza ve ortaya çıkabilecek fabrikasyon hatalarında , kendilerine tebliğ edilmesine müteakip en 2(iki) saat içinde meydana gelen arızaya mudahale edeceklerdir. Meydana gelen arıza v.s. bir (1) gün içinde ücretsiz tamir edecek ve tamir edilmeyen cihaz veya cihazlar ise işlevsel olarak eş değeri ile eğer eş değerde bir cihaz yoksa bir üst modeli ile bedelsiz olarak değiştirilecektir.Yüklenici Firma garanti süresinden sonra bakım ve onarım sırasında gerçekleşecek olan parça değişimi konusunda idareye yardımcı olacaktır. Yüklenici firma yıl içerisinde iki ayda bir olmak üzere toplam 6 kez bakım onarımı ücretsiz  yapacaktır.
4.3.4.
4.3.4.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürünlerin üretici veya ithalatçısına; Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından verilmiş Garanti belgesi ile Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi verilmelidir.
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ISDN/IP Uyumlu Tam Sayısal Otomatik Telefon Santrali İle Telefon Cihazlarının Montaj ve Kurulumu için markası ve tipini gösteren imzalı ve kaşeli “Teklif Edilen Ürünler Listesi” verilmelidir.
 
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
Kamu veya özel sektörde yapılmış olan ISDN/IP Uyumlu Tam Sayısal Otomatik Telefon Santrali İle Telefon Cihazlarının Montaj ve Kurulumu Alımı işleri kabul edilir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ataşehir Belediye Başkanlığı- Destek Hizmetleri Müdürlüğü- Satınalma Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ataşehir Belediye Başkanlığı- İhale Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren
90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
 
Formun Altı