İHALE DETAY

EVDE SAĞLIK VE SOSYAL DESTEK HİZMETİ ALIMI

EVDE SAĞLIK VE SOSYAL DESTEK HİZMETİ ALIMI

EVDE SAĞLIK VE SOSYAL DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR

ATAŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

EVDE SAĞLIK VE SOSYAL DESTEK HİZMETİ ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: 

İhale Kayıt Numarası

:

2018/423256

1-İdarenin

a) Adresi

:

Barbaros Mah. Şebboy Sok. No: 4/A Batıataşehir ATAŞEHİR/İSTANBUL

b) Telefon ve faks numarası

:

2165705000 - 2166870797

c) Elektronik Posta Adresi

:

[email protected]

ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı

:

6 Kalem Evde Sağlık Ve Sosyal Destek Hizmeti alımını kapsamaktadır. ACİL YARDIM HİZMETİ HASTA NAKİL HİZMETİ TELE DESTEK HİZMETİ DOKTOR MUAYENE HİZMETİ HEMŞİRELİK VE BAKIM DESTEK HİZMETİ ÇAĞRI MERKEZİ VE TELEFONDA TIBBİ DANIŞMA HİZMETİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Yapılacağı yer

:

Ataşehir İlçe Sınırları İçinde Yapılacaktır.

c) Süresi

:

İşe başlama tarihi 01.10.2018, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer

:

Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4/A Ataşehir/İST.

b) Tarihi ve saati

:

28.09.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

DONANIMIN ADI

ADEDİ

NİTELİĞİ

ACİL YARDIM AMBULANSI

2 ADET

07.12.2006 tarih ve 26369 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanan Ambulanslar ve Acil Sağlık Araçları ile Ambulans Hizmetleri Yönetmeliğine uygun tıbbi donanım ve personele sahip, 24 saat süre ile hizmet verebilecek durumda olacaktır. Ayrıca istekli, yönetmelik EK:5 (ambulans servisi uygunluk belgesi) ve EK:6 (Ambulans/Acil sağlık aracı uygunluk belgesi) belgelerini idareye ihale teklif dosyasında ibraz edecektir.

Not: Acil Yardım Ambulansı olarak İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü ilgili birimince yetkilendirilmiş olacak, Ambulanslar TS-EN 1789 Tip-B de tanımlanan en son yürürlükte bulunan TS-EN 1789 EK-C Ambulans standartlarına uygun olacaktır.

HASTA NAKİL AMBULANSI

4 ADET

07.12.2006 tarih ve 26369 sayılı Resmi Gazete'de yayınlanan Ambulanslar ve Acil Sağlık Araçları ile Ambulans Hizmetleri Yönetmeliğine uygun tıbbi donanım ve personele sahip 24 saat süre ile hizmet verebilecek durumda olacaktır. Ayrıca istekli EK:5 (ambulans servisi uygunluk belgesi) ve EK:6 (Ambulans/Acil sağlık aracı uygunluk belgesi) belgelerini   idareye ihale teklif dosyasında ibraz edecektir.

Not: Hasta Nakil Ambulansı olarak İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü ilgili birimince yetkilendirilmiş olacak, Ambulanslar TS-EN 1789 Tip-B de tanımlanan en son yürürlükte bulunan TS-EN 1789 EK-C Ambulans standartlarına uygun olacaktır

SAĞLIK DESTEK ARACI

4 ADET

İdarenin belirleyeceği renkte, Aynı Model ve Tipte, dizel, manuel vites, klimalı, en az 1200 cc motor hacimli, ABS firen sistemi olan, 2 yaşını doldurmamış araç olmalıdır. (Ruhsat, kasko ve trafik sigortası tamamlanmış, rutin bakımları tamam olan yürür durumda araç).

TELEDESTEK CİHAZI

550 ADET

Yüklenicinin Sosyal Alarm Hizmeti kapsamında kullanacağı Sosyal Alarm Cihazları; kişi sağlığına zararı olmayan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu “KISA MESAFE ERİŞİMLİ TELSİZ (KET) CİHAZLARI HAKKINDA YÖNETMELİĞİ” ne (11.09.2012 tarih 28408 sayılı Resmi Gazete) “MADDE – 4Kısaltma ve Tanımlar”başlığı altında; aa) bendi “Sosyal alarm sistemleri: Özellikle yaşlı veya engelli şahısların zor durumda kaldıklarında yardım çağırmak amacıyla kullandıkları kablosuz çağrı sistemlerini,” MADDE 12- (1) “Güvenlik, sağlık ve acil yardım amaçlı kullanılmak üzere tasarlanmış genel alarm sistemleri ile hareket yeteneği sınırlı insanlara tehlike durumunda sinyal göndererek yardım almalarını temin edecek telefon hattına bağlantılı lokal bir birim ve bunun aracılığıyla otomatik çevirme sağlayan sosyal alarm sistemleri” tanımı altındaki “ TABLO 7 ç bendi”nde belirtilen “Sosyal Alarm Sistemleri:869,20 – 869,25 MHz frekans bandı, maksimum 10 mWe.r.p. çıkış gücü, kanal aralığı 25 kHz, spektrum erişim ve girişimi önleme gerekleri < % 0,1 görev çevirimi ve TS EN 300 220” teknik özelliklere ve Sosyal Alarm Sistemleri Avrupa Teknik Standartlarına uygun olmalıdır. İstekliler tarafından Ulusal ve Uluslararası Standartlara Uygunluk Beyanı, Garanti Belgesi ve Hizmet Yeterlilik Belgesi ihale teklif dosyasında idareye sunulacaktır.

EVDE SAĞLIK HİZMETİ KAPSAMINDA KULLANILACAK ÖZEL EVDE BAKIM MERKEZİ UYGUNLUK BELGELERİ:

İhaleye katılacak isteklilerin İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü tarafından verilmiş Özel Evde Bakım Merkezi Çalışma İzin Belgesini ihale esnasında teklif dosyalarında idareye sunmaları gerekmektedir. Bu evrakları ihale teklif dosyasında sunmayan isteklilerin teklifi idare tarafından değerlendirmeye alınmayacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri; 
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge, 

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, 
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.

4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:

a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, 
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; 
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, 
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, 
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. 
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. 
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.

4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, 
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, 
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. 
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. 
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. 

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. 

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

Evde Sağlık Hizmetleri ve Ambulans hizmetlerinin bir bütün olarak verilmiş olması benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır. 

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü - Satın Alma Şefliği adresinden satın alınabilir. 
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur. 

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Müdürlüğü - İhale Şefliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. 

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir. 

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür. 

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 

13.Diğer hususlar:

Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.