İHALE DETAY
DİJİTAL AĞIZ İÇİ FOSFOR PLAK TARAYICI ALIMI
DİJİTAL AĞIZ İÇİ FOSFOR PLAK TARAYICI ALIMI
DİJİTAL AĞIZ İÇİ FOSFOR PLAK TARAYICI ALIMI
ATAŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
DİJİTAL AĞIZ İÇİ FOSFOR PLAK TARAYICI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2015/160432 |
1-İdarenin |
||
a) Adresi |
: |
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No: 4/A Batıataşehir ATAŞEHİR/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
2165705000 - 2166870797 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
|
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
1 KALEM - MAL ALIMI (FOSFOR PLAK TARAYICI CİHAZI ALIMI) |
b) Teslim yeri |
: |
ATAŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINA BAĞLI PROF. DR. TÜRKAN SAYLAN TIP MERKEZİ |
c) Teslim tarihi |
: |
Sözleşme imzalandığı günden itibaren en geç 30/12/2015 tarihine kadar cihaz idareye teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4/A Ataşehir /İST ( 7. Kat İhale Komisyonu Toplantı Odası) |
b) Tarihi ve saati |
: |
30.11.2015 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekli firmalar teknik şartnamenin 2. madde ve 3. maddelerinde yer alan genel özellikleri ve yazılım özellikleri maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir.
Bu cevaplar"................................ marka................................. model........................ cihazlar " teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın antetli kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Cihaz en az 2 (iki) yıl garantili olacak garanti süresince imalat, montaj, malzeme ve işçilik hatalarını satıcı firma giderecek ve düzeltilemeyen hatalı parçalar yenileri ile değiştirilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra mesai gün ve saatleri dahilinde 48 saat içinde cihaza müdahale edilecek ve yedek parça gerekmesi durumunda resmi kurumlarca ithalatı kısıtlı yada özel izne tabi durumlar dışında (Firma bu durumu belgeleyecektir) en geç I0(on)gün içinde bütün fonksiyonlarıyla çalıştırılacaktır. Bu sürenin aşılması durumunda aşılan her iş günü için cihazın garantisi bir iş günü uzatılacaktır.Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacaktır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekli firma teklif zarfı ile birlikte cihazın tıbbi ve teknik özelliklerini görülebileceği orijinal teknik dokümanlarını veya ürünün özelliklerinin anlatıldığı katalogu sunmalıdır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü - İhale Şefliğiadresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Barbaros Mah. Şebboy Sok. No:4/A Ataşehir /İST ( 7. Kat İhale Şefliği) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.