2014 yılında sizlere çok daha yakınlaştık

15.1.2015

2014 yılında da insan odaklı öncü ve önder belediye olmaya devam eden Ataşehir Belediyesi; personelinin aldığı "Yaratıcı Drama", "Etkili İletişim", "Kurumsal İmaj ve Etkileme", "Kriz Yönetimi ve İkna", "Stres Yönetimi", "Diksiyon", "Telefonda Etkin ve İkna Edici İletişim", "Yönetim Becerilerini Geliştirme", "Yazışma Kuralları ve İmla" gibi geniş ve kapsamlı eğitimler sayesinde vatandaşlara daha iyi hizmet vermeyi sürdürüyor.

Yeni Hizmet Noktaları açıldı

2014 yılı içerisinde Ataşehir Belediyesi tarafından vatandaşların her türlü istek ve şikayetlerini iletebildikleri ve belediye hizmetlerine daha kolay ulaşmalarını sağlayacak Küçükbakkalköy Hizmet Noktası ve Yenişehir Hizmet Noktası oluşturuldu. Bu hizmet noktaları sayesinde, gelen talepler değerlendirip, ilgili müdürlüklere yönlendirilerek, daha çabuk sonuçlandırılmaları sağlanıyor. Varolan iki hizmet noktamızın sayısını yaygınlaştırmayı hedefliyoruz.

7/24 ulaşabileceğiniz en yakın nokta

Ataşehir Belediyesi Sosyal Medya Ekibi; Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, FourSquare gibi popüler medya kanallarını kullanarak vatandaşlara 24 saat kesintisiz ve hızlı hizmet vermeye devam ediyor. Sosyal medyada paylaşılan bildirimlerimiz 10 milyonlarca kez görüntülenmiş, istek ve şikayetlere anında geri dönüşler yapılmıştır.

“Başkan Ataşehir’i Dinliyor”

Yine hayata geçirdiğimiz bir diğer proje olan “Başkan Ataşehir’i Dinliyor Projesi” ile vatandaşların istek ve şikayetleri, sokak sokak dolaşan ekiplerimiz tarafından tablet bilgisayarlar aracılığıyla ilgili müdürlüklere anında ulaştırıyor. “Başkan Ataşehir’i Dinliyor” Projesi kapsamında bugüne kadar 151 bin 432 hane ziyaret edildi. Böylece sorunlar yerinde tespit edilerek, hızlıca çözüm üretilmesi sağlandı.

Ataşehir Belediyesi İstihdam Merkezi (Abim)

2014 yılında hayata geçirilen “ABİM Projesiyle”; ilçede yaşayan her vatandaşın çalışma hakkına kavuşması, kendisini geliştirerek hayal ettiği kariyere ulaşması amaçlanıyor. İşsize iş, işverene eleman köprüsü olan bu İstihdam Merkezi sayesinde; 10.000’e yaklaşan cv datayla 358 işgücü talebine hizmet verildi.

“Ataşehir Belediyesi Online Eğitim Sistemi”

İlköğretim öğrencileri ve öğretmenlerine derslerde destek olmak için hazırlanan, yeni öğretim müfredatına uygun, internet üzerinden kullanılan bilgisayar destekli bir eğitim yazılım olan “Ataşehir Belediyesi Online Eğitim Sistemi” kuruldu. Öğrenciler ve öğretmenlerin çok sayıda kaynaktan faydalanabilecekleri "Online Eğitim" sistemi kapsamında; 35 bin 458 öğrenci ve 1.689 öğretmene online eğitim sistemine girebilmeleri için aktivasyon kartları ücretsiz olarak dağıtıldı.

Engelli vatandaşlar için hizmet kalitesi artacak

Ataşehir Belediyesi, engelli vatandaşların eşit ölçüde hizmet alma haklarını gözeterek bundan sonraki çalışmalarında; basılı malzemelerde (el ilanı, hizmet rehberi, broşür vb.) kabartma alfabe kullanmaya, belediye binası içinde sesli yönlendirme sistemi kurmaya ve işitme engelli vatandaşlarımız için de led ekranlardaki videolarda işaret dili tercümanları kullanmaya geçecek.