AKAGİM’DE ÖN KULUÇKA KAMPI 15 KASIM’DA BAŞLIYOR
17.10.2022
Ataşehir Belediyesi Kadın Girişimcilik Merkezi’nde fikir aşamasında olan girişimciler için 12 hafta sürecek “Ön Kuluçka Kampı” eğitimleri 15 Kasım’da başlıyor.
Haftada 2 kez Salı – Perşembe günleri 10.00 – 13.00 saatleri arasında düzenlenecek olan Ön Kuluçka Kampında; “Girişimci Aklı”, “Pazarlamanın A B C’si”, “Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır”, “Girişim ve Yatırımcı Açısından Finans”, “Yatırımcı Sunumu – Geribildirim”, “Takım Kurma – Yönetme” konuları hakkında katılımcılara eğitimler verilecek.
Kamp döneminde girişimcilere; yaratıcı iş fikri geliştirme, kendini tanıma - etkili iletişim, ticarileşme – şirket kurma, sosyal medya yönetimi gibi alanlarda seminerler verilecek.
2 Şubat’ta sona erecek kamp dönemi boyunca katılımcılara, 144 saat mentorluk desteği de sağlanacak.
Başvuru Formu: https://forms.gle/QGPsX3vFMccTvTCZ8
Kamp Başlangıç Tarihi: 15 Kasım Salı
Kamp Süresi: 12 Hafta
Eğitim Saatleri: 10.00 - 13.00
Eğitim Yeri: Ataşehir Kadın Girişimcilik Merkezi
Ön Kuluçka Kampı Eğitim İçeriği
MODÜL NO |
MODÜL |
KONULAR |
SÜRE (Saat) |
1 |
Girişimci Aklı & Girişimcilik Macerası, İş Modeli, Pazar & Müşteriler |
Fırsat, fikir, girişimcinin nitelikleri, takım, risk profili, girişimcinin eşsiz değer sunusu ve kullanabileceği değerler. İş Modeli Kanvası (Pazar büyüklüğü, ihtiyaçlar & problemler, kanallar, müşteri geliştirme ve segmentasyon) |
4 |
2 |
Pazarlamanın A B C’si |
Pazar Araştırması, Pazarlama Stratejisi Nasıl Geliştirilir, Pazarlama Karması, Pazara İnme Stratejileri, Satış Teknikleri |
4 |
3 |
Müşteriyi Anlamak, Değer Önerisi ve Ürün Pazar Uyumu, Müşteri İlişkileri, Gelir ve Fiyatlama |
İhtiyaçlar&Problemler, Pazar Profili, Pazar Büyüklüğü, Müşteri Geliştirme ve Segmentasyon Çözüm Doğrulama, Ürün Doğrulama, Rekabet Birim Ekonomisi, Müşteri Yaşam Boyu Değeri, Müşteri Kazanma Maliyeti, Başabaş Noktası, Gelir Modelleri |
4 |
4 |
Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır |
Pazarlama planı hazırlama, Uygulama, Sunum |
4 |
5 |
Takım Kurma & Yönetme |
Kurucu Ortaklar, İlk Çalışanlar, Çalışanlar, Freelanceler, İş Yükleniciler, Danışmanlar, Yatırımcılar, Fanlar ve Onları Yönetmek |
4 |
6 |
Girişim ve Yatırımcı Açısından Finans |
Finansal Tablolar, Muhasebe Teknikleri, Finansal Modelleme, Fon Kaynakları ve Maliyetleri, Devlet Destekleri ve Hibeler |
8 |
7 |
Hayata Geçirmek: Yol Haritası Oluşturmak ve Uygulamak |
Strateji, Planlama, Uygulama, Kontrol, İş Planı Geliştirme, Metrikler, İş Planı Hazırlanırken Dikkat Edilecek Hususlar, Geri Bildirim |
8 |
8 |
Yatırımcı Sunumu & Geribildirim |
Ne kadar, ne zaman yatırım? Yatırımcı sunumu hazırlığı |
4 |
TOPLAM |
40 |
SEMİNER PROGRAMI
SEMİNER NO |
SEMİNER ADI |
SÜRE (Saat) |
1 |
Yaratıcı İş Fikri Geliştirme |
4 |
2 |
Farklılaş ya da Kızıl Okyanusta Boğul |
4 |
3 |
Mavi Okyanusta Satış |
4 |
4 |
Kendini Tanımak ve Etkili İletişim |
4 |
5 |
Zor İnsanların ve Zor Durumların Yönetimi ve İkna |
4 |
6 |
Sosyal Medya Yönetimi |
4 |
7 |
Sosyal Medyada Reklam |
4 |
8 |
Sosyal Medyada İçerik Yönetimi |
4 |
9 |
Ticarileşme ve Şirket Kurmak |
4 |
10 |
Devlet Destekleri |
4 |
TOPLAM |
40 |