AKAGİM’DE ÖN KULUÇKA KAMPI 15 KASIM’DA BAŞLIYOR

17.10.2022

Ataşehir Belediyesi Kadın Girişimcilik Merkezi’nde fikir aşamasında olan girişimciler için 12 hafta sürecek “Ön Kuluçka Kampı” eğitimleri 15 Kasım’da başlıyor.

Haftada 2 kez Salı – Perşembe günleri 10.00 – 13.00 saatleri arasında düzenlenecek olan Ön Kuluçka Kampında; “Girişimci Aklı”, “Pazarlamanın A B C’si”, “Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır”, “Girişim ve Yatırımcı Açısından Finans”, “Yatırımcı Sunumu – Geribildirim”, “Takım Kurma – Yönetme” konuları hakkında katılımcılara eğitimler verilecek.

Kamp döneminde girişimcilere; yaratıcı iş fikri geliştirme, kendini tanıma - etkili iletişim, ticarileşme – şirket kurma, sosyal medya yönetimi gibi alanlarda seminerler verilecek.

2 Şubat’ta sona erecek kamp dönemi boyunca katılımcılara, 144 saat mentorluk desteği de sağlanacak.

Başvuru Formu: https://forms.gle/QGPsX3vFMccTvTCZ8

Kamp Başlangıç Tarihi:  15 Kasım Salı

Kamp Süresi: 12 Hafta

Eğitim Saatleri:  10.00 - 13.00

Eğitim Yeri: Ataşehir Kadın Girişimcilik Merkezi 

 

Ön Kuluçka Kampı Eğitim İçeriği

 

MODÜL NO

MODÜL

KONULAR

SÜRE (Saat)

1

Girişimci Aklı & Girişimcilik Macerası, İş Modeli, Pazar & Müşteriler

Fırsat, fikir, girişimcinin nitelikleri, takım, risk profili, girişimcinin eşsiz değer sunusu ve kullanabileceği değerler. İş Modeli Kanvası (Pazar büyüklüğü, ihtiyaçlar & problemler, kanallar, müşteri geliştirme ve segmentasyon)

4

2

Pazarlamanın A B C’si

Pazar Araştırması, Pazarlama Stratejisi Nasıl Geliştirilir, Pazarlama Karması, Pazara İnme Stratejileri, Satış Teknikleri

4

3

Müşteriyi Anlamak, Değer Önerisi ve Ürün Pazar Uyumu, Müşteri İlişkileri, Gelir ve Fiyatlama

İhtiyaçlar&Problemler, Pazar Profili, Pazar Büyüklüğü, Müşteri Geliştirme ve Segmentasyon Çözüm Doğrulama, Ürün Doğrulama, Rekabet Birim Ekonomisi, Müşteri Yaşam Boyu Değeri, Müşteri Kazanma Maliyeti, Başabaş Noktası, Gelir Modelleri

4

4

Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır

Pazarlama planı hazırlama, Uygulama, Sunum

4

5

Takım Kurma & Yönetme 

Kurucu Ortaklar, İlk Çalışanlar, Çalışanlar, Freelanceler, İş Yükleniciler, Danışmanlar, Yatırımcılar, Fanlar ve Onları Yönetmek

4

6

Girişim ve Yatırımcı Açısından Finans

Finansal Tablolar, Muhasebe Teknikleri, Finansal Modelleme, Fon Kaynakları ve Maliyetleri, Devlet Destekleri ve Hibeler

8

7

Hayata Geçirmek: Yol Haritası Oluşturmak ve Uygulamak

Strateji, Planlama, Uygulama, Kontrol, İş Planı Geliştirme, Metrikler, İş Planı Hazırlanırken Dikkat Edilecek Hususlar, Geri Bildirim

8

8

Yatırımcı Sunumu & Geribildirim

Ne kadar, ne zaman yatırım? Yatırımcı sunumu hazırlığı

4

TOPLAM

40

 

 

SEMİNER PROGRAMI

SEMİNER NO

SEMİNER ADI

SÜRE (Saat)

1

Yaratıcı İş Fikri Geliştirme

4

2

Farklılaş ya da Kızıl Okyanusta Boğul

4

3

Mavi Okyanusta Satış

4

4

Kendini Tanımak ve Etkili İletişim

4

5

Zor İnsanların ve Zor Durumların Yönetimi ve İkna

4

6

Sosyal Medya Yönetimi

4

7

Sosyal Medyada Reklam

4

8

Sosyal Medyada İçerik Yönetimi

4

9

Ticarileşme ve Şirket Kurmak

4

10

Devlet Destekleri

4

TOPLAM

40